12 Ekim 2014 Pazar

MIRRORS: Justin TIMBERLAKE

Gönderen MGK on 12:26 with 1 yorum


Ahh ahh. Bu şarkı beni benden alıyor. İlk dinlediğim günden beri. Aşırı bağlıyım bu şarkıya. Hatta ikizime de ben alıştırdım bu şarkıyı. Ondan sonra iyi bir Timberlake fanı olduk. Adamın neredeyse bütün şarkılarını dinledik. Özellikle Sexy Back ve Love Dealer favori şarkılarımızdır Mirrors'tan sonra.  O kadar sevdim ki Timberlake'i filmlerini bile izledim. Müthişler. Öyle ki bir ara şarkıcılığa ara verip oyunculuk yaptı. Mirrors'ta arasından sonra ki ilk şarkısı.




KLİBİ


Çok etkilendim be. ikizim sana gelsin bu da.



Çok tatlı ya. Yeme de yanında yat.





Canlı performansından. 



CANLI PERFORMANSI








Categories:

1 yorum:

  1. sen böyle yazınca bana da yazma şevki geldi be alıyorum taslaklarım arasına

    YanıtlaSil