2 Kasım 2015 Pazartesi

HURRICANE: B.A.P

Gönderen MGK on 07:57 with Yorum Yok

Ne kadar cool bir şekilde tasarlanmış. Takdir ediyorum tasarlayanı.

İkizimin yazısı için tıklayınız
Yine B.A.P. Çok güzel. Yine ikizimle ortak yazımız. Galiba bu çocukları seviyoruz. Hoş sevilmeyecek gibi de değiller hani. :) B.A.P'ı çok sevmemizin yanında onlarla çok pis alay da ederiz. Yani anlayacağınız hem döveriz hem severiz. Ama bu sadece secdiğimiz gruplara özel.
B.A.P ve Hurricane. Şarkı hakikaten kasırga diyebilirim. Özellikle Daehyun, Daehyun'un sesi ve Young-jae. Hepsini ayrı ayrı alıp evimin başköşesine koyasım var. Zelo'nun o kıvırcık makarna misali saçlarını es geçemeyeceğim. İlk gördüğümde bir şok dalgası sardı beni. O rengi yok mu. Beni benden aldı(!) Şimdi B.A.P dedim Himchan'dan bahsetmemek olmaz. Himchan'ı bana sevdiren şarkıdır kendileri. (Çok konuştum farkındayım ama şarkı kasırga! Anlayın yani.) Bir de o beyaz takımları yok mu? Yongguk var ya. Gözlüklü gözlüklü, kalın sesli böyle. Az kalsın unutuyordum! Jongup yine dansta döktürmüş. Yetenekli çocuk bir kere. Kapatmayın önünü.


ŞARKININ KLİBİ



TÜRKÇE ALTYAZILI







Bizim çarşıya da bekleriz sizi. 



Orada bie köy var uzakta. Bizim köye de benzemiyor. Ama hadi hayırlısı.



Ne bağırıyorsunuz oradan? Sıkıyosa aşağı inin de göreyim sizi.





Bağır çocuğum bağır. Hiç çekinme.



 Bağırmak mı istiyorsunuz?! Kammon!






B.A.P: Uçmak güzeldir.



Okul servisi gibi.



İşte Jongup'tan beklediğim hareket.



Yerde de karizmatik.



Sokaklarda tek başına dolaşan Daehyun. Söyleseydin yalnız bırakmazdık seni çocuğum.



Bu çocuk böyle bakmayı nereden öğrendi? (Tabii ki de ben öğrettim. Ayıpsınız.)




Yollar gidişime, kızlar duruşuma hasta.





İşte aradığım performans. Mükemmel. Nice mutlu uçmalarına Zelo'cum.





Bakın çocuklar şu iki yandaki de dört. Neymiş?



Veeeeeeee. İşte karşınızda Himchan'a vurulduğum an. Çok karizmatik. <3 




İstediğin koltuk olsun Himchan. Gel bizde de var ondan. 




Gözünden kalp çıkan emoji.



Yongguk'un buradaki sesine bitiyorun. Genelde de bitiyorum ama burada baskın çıkıyor.



Bak bak beni görüyorlar mı? Abinizim ben sizin nasıl görmezsiniz?




Zelo'ya sahip çıkalım.




Zelo'nun saçlarına da sahip çıkalım. Her an kafasını terk edecekmiş gibi duruyorlar.











Yani Jongup için bayağı bir havalı oldu klip.





 Hurricane daha çok Daehyun ağırlıklı olmuş.






Bance yorulmanıza değdi.
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder